marți, 17 decembrie 2013

Listuţa


Cum se apropie sfârşitul încă unui an, cum de curând a fost Ziua Recunoştinţei  şi  se apropie Crăciunul simt nevoia să fiu recunoscătoare şi m-am gândit că fiind mai multe motive pentru a-mi arăta recunoştinţa, voi întocmi o listuţă a recunoştinţei:

  • pentru că m-am născut
  • pentru toţi oamenii pe care i-am cunoscut pe drumul meu
  • pentru oamenii care m-au făcut să sufăr
  • pentru  fiecare clipă în care învăţ mai mult
  • pentru fiecare dată când fac voia divină
  • pentru toate clipele magice
  • pentru îngeri şi pentru iubirea lor
  • pentru umbra mea pe care încep să o cunosc
  • pentru toate încercările dificile, necazurile şi suferinţele
  • pentru toate victoriile
  • pentru toate bucuriile împărtăşite
  • pentru prietenie
  • pentru faptul că pot alege
  • pentru că am înţeles că tot ceea ce mi se întâmplă ţine de mine
Sigur mai sunt dar mă grăbesc spre o altă listuţă, a ceea ce îmi place pe lumea asta:

  •  călătoriile
  • să descopăr
  • să mă perfecţionez
  • cerul
  • grădinăritul
  • să scriu
  • alunele 
  • îmbraţişările
  • inspiraţia
  • mersul pe jos pe munte 
  • bebeluşii
  • femeile şi bărbaţii în esenţă
Iată şi listuţa cu ceea ce doresc lumii:

  • să înveţe să se vindece
  • să îşi lase vulnerabilitatea la vedere
  • să fie buni şi blânzi
  • să se joace frumos
  • să tacă dacă simt nepotrivire în suflet
  • să împărtăşească dacă simt iubire
  • să fie harnici
  • să iubească ceea ce fac şi trăiesc
  • să îşi cunoască îngerii şi să comunice cu ei
  • pace 
  • femeile să redevină femei şi bărbaţii să redevină bărbaţi (acum se observă o tendinţă ciudată de inversare a semnelor)
Dragi cititori, vă provoc la a întocmi listuţele voastre în cele trei cazuri. Le puteţi posta pe blogurile personale sau ca şi comentarii aici. Să fie....Leapşa! :)

Niciun comentariu: